piątek, 9 grudnia 2011

4 miesiace

Wczoraj minely 4 miesiace od mojego wyjazdu...
Tak ciezko uwiezyc ze to juz tyle czasu... Nie mialam jeszcze niczego takiego jak homesick ani nic w tym stylu. Za to nie powiem, moge docenic wszystko co mialam w Polsce, nawet to ze trzeba bylo odsniezac podjazd, czego zaplata byl snieg iskrzacy sie w blasku swiatel noca. Czasem tak zwyczajnie brakuje mi atmosfery ciepla i bezpieczenstwa, zapachu domowego obiadu w domu jak wracalam w piatek wieczorem po 2 tygodniach nieobecnosci..

Z nowinek, coz, zaczelo siejuz pod koniec pazdziernika z ozdobami i wszystkim innym ale nie sadzilam ze ubieraja choinke na miesiac przed swietami. U mnie w sasiedztwie wszyscy jak jedem maz wyciagneli ozdoby zaraz po swiecie dziekczynienia, ubrali choinki i nie powiem... palmy w swiatelkach i domy ozdobione jak na filmach wygladaja nieziemsko!!! ( obiecuje dodam zdjecie nastepnym razem)

O wlasnie!! swieto dziekczynienia!! mielismy 2 wielgachne indyki, slodkie ziemniaki i inne tradycyjne dania. W tym swiecie chodzi juz chyba tylko o to zeby za duzo zjesc ;)

Wlasnie ze sie tak pochwale zrobilam muffinki cytrynowe i nie powiem wygladaja calkiem apetycznie. Jedziemy dzis do Wielkiego Kanionu wiec nastepnej notki mozecie sie spodziewac wlasnie o tym ;)

wczoraj rowniez zjadlam najlepsze spaghetti na swiecie i znalazlam plaszczyk na ktory jestem chora ale coz... chyba nie stac mnie jeszcze na takie bajery :)

O i mam!! sprobowalam i moj wypiek jest wrecz genialny ( troszke mamus zmodyfikowalam twoj przepis i o dziwo dziala!! mozesz byc ze mnie dumna;))

I na zakonczenie dodam ze tak wiem, slyszalam ze za zadko dodaje notatki ale to chyba dobrze?? oznaka ze sie nie nudze? W kazdym razie nie myslcie ze o was zapomnialam bo tak nie jest!
A jesli chodzi o bloga to wiem ze moje obietnice nie sa juz nic warte ale postaram sie jak najszybciej po powrocie pokazac zdjecia domow w ozdobach, moich muffinek no i oczywiscie jednego z cudow swiata. I tego nie obiecuje ale moze uda mi sie dodawac czesciej notatki ;)

Buziole dla was :**